donderdag 4 februari 2016

Marc (deel 2)

Dag Marc,


Helaas.
Men kon op het politiekantoor niets voor mij betekenen.
Men kan je pas stoppen als ik effectief geld aan jou had overgemaakt.
Maar zo dom was ik dus niet.

Ik had gehoopt dat men jou had kon stoppen met de uitgeprinte berichten.
Dan men je IP-adres kon achterhalen.
Maar ze zeiden me: 'Tja, Ivoorkust, is zo ver.'
Ik dacht dat het WWW, de hele wijde wereld in z'n handpalm had.
Maar een klein politiekantoor is blijkbaar niet tegen je snode plannen opgewassen.

Dus je kan je gang maar blijven gaan.
Je kan eenzame vrouwen blijven bestoken met hartjes en kusjes.
Met smeekbedes in koeterfrans.
Mij niet meer.
Ik heb je nu volledig geblokkeerd.
Missen zal ik niet.
Als ik nog eens naar een blonde god wil kijken, google ik wel naar Jessie Pavelka.

Verdien je daar eigenlijk veel aan?
Lopen er echt vrouwen in die val?
Dat kan ik eigenlijk niet begrijpen.

Misschien komt er toch nog een vervolg en dring je op een andere manier mijn vrij gezellige leven binnen.
Hardnekkig als je bent, is die kans misschien wel groot.
Maar koppig zal ik blijven blokkeren, rapporteren en desinfecteren.

 Jij bent een obese teek, Marc. Een horzel.
 Ik zal koppig blijven en hoop dat ik je vermorzel!

Pats! Boem!
Bwek!

 Tine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten